Tunnit

Ryhmäliikuntatunteja jokaiseen makuun

Kalenterissa tähdellä (*) merkityille tunneille tulee varaus tehdä etukäteen sähköisen varausjärjestelmämme kautta. CMS-liikuntaklubin asiakkaana voit tehdä varauksen netin kautta jopa 10 päivää etukäteen. Mikäli et pääse tunnille, tulee varaus peruuttaa viimeistään 4 tuntia ennen tunnin alkua. Kolmesta peruuttamattomasta varauksesta järjestelmä lukkiutuu kahden viikon ajaksi. Mikäli haluat poistaa sen aikaisemmin, voit maksaa 5 € vastaanottoon, jolloin he poistavat kuittaamattomat varauksesi järjestelmästä. Kertakävijänä ei voi varata tunteja varausjärjestelmän kautta. Voit olla yhteydessä vastaanottoon, jos tulet kertalipulla ryhmäliikuntaan ja haluat varata paikan tunnille.

Varaa paikkasi ryhmäliikuntatunnilta varausjärjestelmän kautta.

Kertakävijät voivat varata paikkansa soittamalla vastaanottoon: 020 798 4222

Tuntitarjonta

IISEE sisäpyöräilytunnit

IISEE sisäpyöräilytunnit ovat kuntoa kehittäviä harjoitukisa, joista suurin osa tavoitteellisesta harjoittelusta koostuu. IISEE-tunteja löytyy jokaiseen kuntotasoon: Lime, Aero ja Aero POWER.

Step Aerobic

Step Aerobic on vauhdikas aerobinen tunti joka ei jätä kylmäksi. Tunnilla kohotetaan sykettä step laudalla askeltaen. Hauska ja tehokas tunti jossa hiki nousee varmasti pintaan.

Hathajooga

Hathajooga-tunnilla käydään joogan perusteita, mutta tunti tarjoaa haasteita myös pidempään jooganneille. Liikkeitä eli asanoista on tarjolla useita erilaisia vaihtoehtoja.

Aamutanssit

Aloita päiväsi iloisesti tanssien helpoilla koreografioilla.Tunnilla soi niin lattarimusiikki, rokki, lavatanssimusiikki kuin poppikin. Liikkeet vaihtuvat viikoittain, joten voit tulla mukaan koska vain.

Tone

Les Mills Tone on 45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana.

YogaFlow

Harjoitus parantaa kehonhallintaa, vahvistaa keskivartaloa, lisää notkeutta ja kehon liikkuvuutta. Tunti sopii tavalliselle aloittelevalle kuntoilijalle sekä joogaa jo harrastaneille.

Vesijumppa

Tehokasta vesiliikuntaa kaiken tasoisille liikkujille. Tehoa liikkeisiin saadaan erilaisia välineitä ja vedenvastusta apuna käyttäen. Tunti pidetään harjoitusaltaan matalassa päässä.

Kuntopiiri

Toiminnallinen kuntopiiri on mukava lihaskuntojumppa, jossa liikkeet suoritetaan kuntopiirin omaisesti.Jokainen voi tehdä oman kuntonsa mukaan haastaen tai huilaillen.

CXWORX

Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden ja kuminauhan avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia. Tunti sopii sekä aloittelijalle että jo kokeneemmallekin treenaajalle.

Lavis

Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Menevää musiikkia ja tehokasta treeniä!

Bodypump

Bodypump on levytangolla ja -painoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotreeni, jolla kehität ja ylläpidät etenkin lihaskestävyyttä. Tule ja haasta itsesi suositulla ryhmäliikuntatunnilla!

Pilates

Tunnilla keskitytään ryhtiäylläpitäviin lihaksiin sekä selän hyvinvointiin. Tavoitteena on tasapainoinen keho, vahva lihaksisto sekä hyvä liikkuvuus.

Kehonhuolto

Rauhallisen alkulämmittelyn jälkeen tunnilla keskitytään kehoa huoltaviin venytyksiin ja liikkuvuusharjoitteisiin sekä opetellaan kehon hallintaa ja rentoutumista. Sopii kaikenikäisille.

Kuntojumppa + venyttely

Tunti kehittää tasapainoa, lihaskuntoa, liikkuvuutta sekä ryhtiä. tunnin teemat ja välineet vaihtelevat viikoittain. Tunnin lopussa pitkä venyttely – ja rentoutusosuus.

Syvävesi

Tehokasta vesiliikuntaa altaan syvässä päässä. Tunnilla käytetään vesijuoksuvöitä, joiden avulla voidaan treenata vesijuoksua sekä tehdä erilaisia lihaskuntoliikkeitä. Edellyttää uimataitoa.

IISEE sisäpyöräilytunnit

IISEE sisäpyöräilytunnit ovat kuntoa kehittäviä harjoitukisa, joista suurin osa tavoitteellisesta harjoittelusta koostuu. IISEE-tunteja löytyy jokaiseen kuntotasoon: Lime, Aero ja Aero POWER.

Bodybalance

Les Mills Bodybalance on joogaan, Tai Chiin ja pilatekseen pohjautuva ryhmäliikuntatunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen musiikki. Bodybalance kehittää liikkuvuutta ja kehonhallintaa.

Body

Monipuolinen lihaskuntotunti, jossa helpon alkulämmittelyn jälkeen keskitytään tekemään lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle eri välineitä apuna käyttäen.

Spin + Body

Hiki pintaan puolen tunnin pyöräilyosuudella, jonka jälkeen lihaskuntotreeniä ja venyttelyä kokovartalolle viereisessä salissa.

Kahvakuula

Harjoittelu vahvistaa vartalon isojen lihasryhmien lisäksi kehon pienempiä tukilihaksia. Perusharjoitteet parantavat myös kehon liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa.