#

Aukioloajat  |   Vastaanotto 020 798 4202   |   Asiakaspalvelu 020 798 4268

Viiden liikkeen ulkotreeni koko kropalle

Kevätaurinko kutsuu meitä jo ulos treenaamaan! Santasportin yläpihalla on kaikille avoin ulkokuntosali, jonne aurinko paahtaa jo lämpimästi. Ota kaveri mukaan ja kokeile tätä viiden liikkeen tehotreeniä! Tee jokaista liikettä 15-20 toistoa ja siirry suoraan liikkeestä toiseen ilman taukoja. Toista 2-4 kierrosta kuntotasosi mukaan, lepää kierrosten välissä pari minuuttia.

 

1. Boksihyppy (reidet ja pakarat)

Hae vauhtia puolikyykystä ja ota kädet mukaan, ponnista tasajalkaa penkille ja ojenna vartalo ylhäällä suoraksi. Hyppää tai astu alas.

 

2. Kehonpainosoutu (yläselkä)

Ota matalasta tangosta hartioiden levyinen myötäote, pidä vartalo suorana ja vatsa tiukkana. Vedä itsesi kiinni tankoon rutistamalla lapaluita yhteen, kyynärpäät ohi kylkien.

 

3. Dippipunnerrus (ojentajat)

Asetu penkin reunalle kädet hartioiden leveydellä. Laskeudu käsien varassa alas, pidä selkä lähellä penkkiä. Punnerra itsesi suorille käsille, pidä hartiat alhaalla koko liikkeen ajan.

 

4. Burpee puomin yli (koko kroppa)

Vie kädet maahan ja hyppää jalat taakse, laskeudu maahan vatsalleen. Nouse sieltä takaisin seisoma-asentoon ja hyppää sivuttain puomin yli.

 

5. Polvien nosto dippitelineessä (vatsalihakset)

Hyppää dippitelineeseen käsinojaan. Rutista vatsalihaksilla polvet ylös kohti rintaa, laske jalat hitaasti takaisin alas.