#

Aukioloajat  |   Vastaanotto 020 798 4202   |   Asiakaspalvelu 020 798 4268

Miten saan itsestäni aamutreenaajan?

 

Aamutreeni saattaa tuntua ylivoimaiselta ajatukselta, mutta itsensä liikkeelle saaminen aamuvarhaisella palkitsee. Aamulla tehty treeni antaa virtaa koko päiväksi ja sinulla jää myös loppupäivä vapaata palautumiselle ja muulle ohjelmalle. Vaikka et olisikaan aamuihminen, voit silti totuttaa itsesi aamutreenaajaksi. Tässä muutama vinkki miten helpotat aamutreeniin menoa:

1. Pakkaa treenikamat valmiiksi jo illalla.

2. Tee edellisenä iltana helposti ja nopeasti nautittava aamupala valmiiksi jääkaappiin. Erilaiset smoothiet ja tuorepuurot sopivat hyvin ennen treeniä nautittaviksi aamupaloiksi.

3. Sovi treeni aamulle Personal Trainerin tai ystävän kanssa. Kynnys treenitreffien perumiselle saattaa olla aamulla isompi kuin herääminen.

4. Suunnittele treeni valmiiksi tai mene ohjatulle tunnille.
Näin sinulla ei menee aikaa kuntosalilla palloiluun. Muista, että myös lempeä aamujooga herättää päivään paremmin kuin kiireinen aamu.

5. Palkitse aamun reippautesi esim. hyv√§ll√§ ja runsaalla aamiaisella treenin j√§lkeen. Aamiainen maistuu tuplasti paremmalle pienen hikoilun j√§lkeen. 

Tsemppiä treeneihin!